dimarts, 3 de gener del 2012

Tot té un final:

L'últim dia de GTIC en Jordi Simón ens  va dir que teníem que decidir que fer amb aquest bloc que vam crear a inici de curs si tancar-lo, si deixar-lo de banda o si fer una entrada acomiadant el bloc. Jo la primera opció la vaig descartar enseguida perquè aquest bloc conté molta informació i reflexions del meu primer semestre a Blanquerna i no m'agradaria perdre-la, i qui sap si en un futur haig de tornar a utilitzar-lo?
Aquesta és la meva entrada d'acomiadament i tal com vaig dir al iniciar el curs he fet un seguiment de casi totes les classes fetes en les assignatures de GTIC i COED i e recollit apunts fets a classe i activitats fetes a casa.
Espero que algun cop el meu bloc hagi servit algú, tant  a les meves companyes si tenien algun problema d'alguna activitat que no sabien fer, com algú fora de la xarxa universitària.
Gràcies al bloc he descobert una nova manera de tenir les coses enregistrades i ordenades.
De la assignatura de GTIC m'enduc tots aquells programes nous que ma facilitat el professor i que sem pot donar l'ocasió d'utilitzar-lo qualsevol dia i de COED totes aquelles experiències com la poesia, els resum i activitats que han ajudat una mica a la meva manera d'expressar-me.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada