dissabte, 5 de novembre del 2011

Els anuncis:

Ahir dia 4 de novembre a COED vam veure la comunicació digital a partir d'una entrevista realitzada a Guillermo Orozco pel Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, que més tard ens va portar a parlar dels anuncis.
Els anuncis són els textos argumentatius per excel·lència.
Vam analitzar diversos anuncis:
  • El de Galeries ( Roba pel proper curs): els nens surten en silenci, s'escolta el rellotge fer  tic-tac-tic-tac i passen de rapen a l'alegria, xivarri i caos. Es passa de la foscor de la classe cap a la llum exterior, que va augmentant a mesura que avances pel passadís. La música i la llum ajuden a transmetre millor allò que es vols. Fan servir la càmera lenta, per produir accentuació i fixació a les coses que ells volen.
  • Golf: Associa el cotxe Golf ( el producte), amb tenir èxit i sent feliç i guanyador. Ens està venent la felicitat a través d'un objecte. Utilitza el blanc i negre per matitzar la mirada i la música clàssica i elegant, amb un to melancòlic per acompanyar. El ritme de la càmera és constant.
  • Barbie: Abandona el millor amic pel perfum d'una noia. Jugen amb valors per convèncer.
  • Brother:Jugen amb els valors de l'estimació de la família per cendre un cotxe.
En conclusió, les agències publicitàries són capaces de passar per sobre de qualsevol valor o principi moral per així aconseguir cridar l'atenció i assolir el seu objectiu principal que és vendre el seu producte o servei. Per mostrar-ho us deixo aquests vídeos que he buscat jo:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada