Els anuncis són els textos argumentatius per excel·lència.
Vam analitzar diversos anuncis:
- El de Galeries ( Roba pel proper curs): els nens surten en silenci, s'escolta el rellotge fer tic-tac-tic-tac i passen de rapen a l'alegria, xivarri i caos. Es passa de la foscor de la classe cap a la llum exterior, que va augmentant a mesura que avances pel passadís. La música i la llum ajuden a transmetre millor allò que es vols. Fan servir la càmera lenta, per produir accentuació i fixació a les coses que ells volen.
- Golf: Associa el cotxe Golf ( el producte), amb tenir èxit i sent feliç i guanyador. Ens està venent la felicitat a través d'un objecte. Utilitza el blanc i negre per matitzar la mirada i la música clàssica i elegant, amb un to melancòlic per acompanyar. El ritme de la càmera és constant.
- Barbie: Abandona el millor amic pel perfum d'una noia. Jugen amb valors per convèncer.
- Brother:Jugen amb els valors de l'estimació de la família per cendre un cotxe.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada